Informujemy, że Firma Jankoś - Konsulting przetwarza dane osobowe w zakresie niezbędnym dla realizacji jej zadań. W szczególności przetwarzanie danych osobowych realizowane jest w celu zawarcia, realizacji i rozliczenia umów, prowadzenia działalności informacyjnej, promocyjnej i innej związanej z działalnością Firmy. Poniżej przedstawiamy informacje dot. przetwarzania danych osobowych w poszczególnych procesach.
I. Informacja dla klientów, kontrahentów, osób wyznaczonych do kontaktu, osób kontaktujących się przez skrzynkę e-mail
- Administratorem Państwa danych osobowych jest firma Konsulting, audyt Konrad Jankoś, Naprawa 598, 34-240 Jordanów.
- Dane osobowe przetwarzamy tylko wtedy, gdy mamy do tego uzasadniony cel. Naszymi głównymi celami są:
- realizacja umów,
- zapewnienie kontaktu, w tym przy użyciu skrzynek e-mail,
- przetwarzanie danych osób wyznaczonych do kontaktu,
- administrowania danymi w ramach skrzynki email,
- zapewnienie bezpieczeństwa usługi (w tym również w celu przeciwdziałania względem działań osób nieuprawnionych),
- zabezpieczenia własnych praw.
- Dodatkowo dane przetwarzamy w celu wystawienie faktury i wykonywania innych czynności rachunkowo – księgowych.
- Na posługiwanie się przekazanymi naszej firmie danymi zezwalają nam przepisy Rozporządzenia znanego jako RODO1.Państwa dane będziemy przetwarzać na podstawie art. 6 ust. lit. f RODO w celu realizacji uzasadnionych interesów Administratora, którymi są cele wskazane w pkt 2. Podanie tych danych jest dobrowolne, ale niezbędne do realizacji czynności przetwarzania. Od takiej form przetwarzania danych przysługuje Państwu sprzeciw.
- Wystawienie faktury i wykonywanie innych czynności rachunkowo–księgowych może spowodować konieczność podania danych niezbędnych dla nas do realizacji obowiązku prawnego na nas spoczywającego (art. 6 ust. 1 lit. c RODO) w związku z art. 2 ust. 1 Ustawy o rachunkowości oraz działów XI i XII Ustawy z dnia 11 marca 2004 r. o podatku od towarów i usług. Podanie tych danych jest obowiązkiem ustawowym. Ich przetwarzanie powierzyliśmy firmie Biuro Rachunkowe "Il Vento" Daria Ziętara.
- Jeśli zdarzy się, że stroną umowy będzie osoba, której przetwarzane dane dotyczą wtedy podstawą przetwarzania danych będzie art. 6 ust. 1 lit b, a podanie takich danych będzie obowiązkiem umownym.
- Dane będą przechowywane na serwerach dostarczonych przez podmiot przetwarzający - firmę cyber_Folks S.A. z siedzibą w Poznaniu, Franklina Roosevelta 22, 60-829 Poznań.
- Jednocześnie informujemy, że w ramach naszej odpowiedzialności nie przekazujemy danych poza teren Europejskiego Obszaru Gospodarczego.
- Zebrane dane będziemy przetwarzać przez 5 lat.
- Umożliwiamy Państwu dostęp do danych osobowych, zawsze można je sprostować. Mogą Państwo żądać ograniczenia przetwarzania danych, jeśli będziecie uważać, że przetwarzamy za dużo danych. Możecie Państwo żądać usunięcia danych.
- Przysługuje Państwu prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa). Możecie Państwo to zrobić, gdy uznacie, że naruszamy przepisy prawa przetwarzając Państwa dane lub nie zapewniamy właściwego bezpieczeństwa tych danych.
- Wszelkie decyzje w naszej Firmie podejmujemy wyłącznie poprzez pracę i analizę danych przez człowieka (nie robią tego za nas wyłącznie maszyny, programy i urządzenia techniczne). Również w ten sposób nie oceniamy osób.
II. W związku z prowadzeniem spotkań przy wykorzystaniu platformy ClickMeeting informujemy, że:
- Administratorem Państwa danych osobowych jest firma Konsulting, audyt Konrad Jankoś, Naprawa 598, 34-240 Jordanów.
- Planowany (możliwy) zakres przetwarzania danych:
- Dane osobowe niezbędne do świadczenia Usługi:
- imię;
- adres email;
- dane przetwarzane automatycznie w toku korzystania z Usługi (dane o korzystaniu z Usługi, dane przetwarzane przy użyciu plików cookies, dane przetwarzane przy użyciu plików nawigacji witryn internetowych, dane o lokalizacji, dane o przeglądarce internetowej, dane IP urządzenia).
- Usługa daje możliwość przetwarzania również innych informacji, a w szczególności:
- nazwisko;
- pseudonim;
- wizerunek osoby utrwalony na zdjęciu profilowym;
- numeru telefonu służbowego, telefonu prywatnego;
- adres kontaktowy;
- adres url strony www, poprzez którą Kontakt przekazał nam swoje dane;
- adres strony, z której Kontakt został przekierowany;
- płeć, wiek, data urodzin;
- miejsce pracy;
- dodatkowe informacje o Kontakcie, Uczestniku, Prezenterze, oraz innych informacji na podstawie pól zdefiniowanych przez nas;
- dodatkowe informacje zebranych przez nas podczas webinarów (imię, nazwisko, pseudonim, IP uczestników webinarów, dane o uczestnictwie w webinarze, informacje przekazane przez uczestników webinarów).
- Dane osobowe niezbędne do świadczenia Usługi:
- Dane osób, których będziemy przetwarzać:
- Pracownicy Konsulting, audyt Konrad Jankoś,
- Uczestnicy,
- Prezenterzy,
- Osoby zgłaszające uczestników.
- Dane osobowe przetwarzamy tylko wtedy, gdy mamy do tego uzasadniony cel. Naszym głównym celem jest realizacja spotkań, szkoleń, konferencji, narad online, webinarów, promocji naszej działalności przy wykorzystaniu ClickMeeting.
- Dodatkowo dane będziemy przetwarzali w celu:
- zapewnienia komunikacji z uczestnikami,
- administrowania kontaktami w aplikacji,
- zapewnienia bezpieczeństwa usługi (w tym w celu przeciwdziałania względem działań osób nieuprawnionych do udziału w spotkaniu poprzez analizę lokalizacji uczestnika),
- zabezpieczenia naszych praw, w tym związku z udostępnianiem materiałów przy wykorzystaniu aplikacji,
- sporządzania raportów,
- wystawiania zaświadczeń.
- Na posługiwanie się przekazanymi naszej firmie danymi zezwalają nam przepisy Rozporządzenia znanego jako RODO1. Państwa dane będziemy przetwarzać na podstawie art. 6 ust. lit. f RODO w celu realizacji uzasadnionych interesów Administratora, którymi są cele wskazane w pkt 4 i 5 informacji. Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do uczestnictwa w wydarzeniu.
- Od takiej form przetwarzania danych (interes administratora) przysługuje Państwu sprzeciw.
- Dane dobrowolne (wymienione w pkt. 2 ppkt. b), co do których Państwo sami podejmiecie decyzję, czy je podawać (wynikające z edycji profilu, w tym wizerunek), będziemy przetwarzać za Państwa zgodą art. 6 ust. 1 lit. a RODO.
- Wystawienie faktury i wykonywanie innych czynności rachunkowo–księgowych może spowodować konieczność podania danych niezbędnych dla nas do realizacji obowiązku prawnego na nas spoczywającego (art. 6 ust. 1 lit. c RODO). Podanie tych danych jest obowiązkiem ustawowym i spowoduje również konieczność ich przetwarzania poza programem.
- Poza programem możemy również przetwarzać dane w celu wystawienia zaświadczenia ze szkolenia.
- Podpisaliśmy umowę powierzenia z ClickMeeting, ul. Arkońska 6, bud. A4, 80-387 Gdańsk, który jest dostawcą produktu informatycznego ClickMeeting wybranego do realizacji naszych usług i wspierania działań w celu realizacji umów zawartych z naszymi klientami. Wybór narzędzia nie daje możliwości rezygnacji z pewnych funkcjonalności, a ich używanie uwzględniliśmy analizując ryzyko przetwarzania (np. dane o lokalizacji uczestnika).
- Prosimy o zapoznanie się z polityką prywatności podmiotu przetwarzającego pod adresem: https://clickmeeting.com/pl/legal, a także o zasadach przetwarzania danych https://knowledge.clickmeeting.com/pl/privacy-security/.
- Jednocześnie informujemy, że w ramach naszej odpowiedzialności nie przekazujemy danych poza teren Europejskiego Obszaru Gospodarczego. Również zgodnie z oświadczeniem nie robi tego ClickMeeting.
- Click Meeting przekazuje dane do dalszego przetwarzania do swoich partnerów w Polsce i krajach EOG. Aktualny wykaz tych podmiotów pod adresem:
https://knowledge.clickmeeting.com/uploads/2020/06/2020.09.Lista_podwykonawc%C3%B3w.pdf. - Zebrane dane będziemy przetwarzać tylko w aplikacji ClickMeeting, przez okres realizacji projektu. Po jego zakończeniu (do 6 miesięcy od zakończenia danego wydarzenia) zostaną one usunięte. Poza aplikacją będziemy przetwarzać dane w celu wystawienia faktury lub wystawienia certyfikatu, jeśli będzie taka konieczność, a dane te będziemy przetwarzać również do 6 lat.
- Nie planujemy zapisywania spotkań online. Mają Państwo prawo wyłączyć formę wideo transmisji (i pozostawić tylko komunikację w formie audio). Jeśli będziemy wydarzenie nagrywać, poinformujemy Państwa o tym, jak również o tym w jakiej formie nastąpi nagranie (np. tylko prezentacja, prelegent).
- Przekazanie nam innych Państwa danych poprzez edycję profilu (w tym dodanie wizerunku profilowego) jest w pełni dobrowolne i wiąże się z jednoczesną zgodą domniemaną na przetwarzanie przez nas tych danych. Mają Państwo prawo cofnięcia zgody, ale przypominamy, że w takim przypadku możecie usunąć Państwo sami dane z profilu.
- W przypadku danych, co do których wymagana jest Państwa zgoda, podanie tych danych jest dobrowolne. Dobrowolne jest również podanie danych, które będziemy przetwarzać w celu realizacji naszych uzasadnionych interesów, o których mowa w pkt. 4 i 5 informacji. Jednak ich nie podanie może wiązać się z brakiem możliwości uczestnictwa w spotkaniu przy użyciu ClickMeeting (nie dotyczy wizerunku).
- Umożliwiamy Państwu dostęp do danych osobowych, zawsze można je sprostować. Mogą Państwo żądać ograniczenia przetwarzania danych, jeśli będziecie uważać, że przetwarzamy za dużo danych. Możecie Państwo żądać usunięcia danych.
- Przysługuje Państwu prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa). Możecie Państwo to zrobić, gdy uznacie, że naruszamy przepisy prawa przetwarzając dane Państwa lub nie zapewniamy właściwego bezpieczeństwa tych danych.
- Wszelkie decyzje w naszej Firmie podejmujemy wyłącznie poprzez pracę i analizę danych przez człowieka (nie robią tego za nas wyłącznie maszyny, programy i urządzenia techniczne). Nie oceniamy osób.
- Nie planujemy rozpowszechniać wizerunków uczestników webinarów i spotkań zarejestrowanych. Gdyby tak miało się stać będziemy pytać Państwa o zgodę, a w razie jej nieudzielenia prosić o wyłączenie kamerek lub opuszczenie wydarzenia.
- Prelegenci będą informowani, czy spotkanie jest nagrywane. Brak zgody na nagrywanie może oznaczać brak możliwości występowania w roli prelegenta.
---------------------------------------------
[1] Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych).
Informacje dotyczące zasad przetwarzania danych gromadzonych za pomocą strony www.jankos.com.pl
Przetwarzamy tylko te dane, które pozostawione są na naszej stronie internetowej. Pliki typu cookies i LocalStorage:
- Pliki cookies i LocalStorage to dane informatyczne, w szczególności są to pliki tekstowe. Podmiotem zamieszczającym informacje w formie plików cookies i innych podobnych technologii w urządzeniu końcowym Użytkownika (np. komputerze, laptopie, smartfonie i in.) oraz uzyskującym do nich dostęp jest operator Serwisu.
- Cookies zazwyczaj zawierają nazwę strony internetowej z której pochodzą, czas przechowywania ich na urządzeniu końcowym oraz unikalny numer.
- Oprogramowanie do przeglądania stron internetowych (przeglądarka internetowa) zazwyczaj domyślnie dopuszcza przechowywanie plików cookies w urządzeniu końcowym Użytkownika. Przeglądarka internetowa umożliwia usunięcie plików cookies, możliwe jest także automatyczne ich blokowanie.
- Strona internetowa Firmy może umieścić pliki cookies w przeglądarce, jeśli przeglądarka to umożliwia. Przeglądarka zezwala stronie internetowej na dostęp jedynie do plików cookies umieszczonych przez tę stronę, a nie do plików umieszczonych przez inne strony internetowe.
- Firma wykorzystuje zebrane informacje przy pomocy plików cookies tylko w celach analitycznych i statystycznych. Dzięki nim dowiadujemy się, w jaki sposób Użytkownicy poruszają się po naszej stronie internetowej, które zakładki najczęściej odwiedzają, co bezpośrednio przekłada się też na dalsze usprawnianie i rozwijanie naszego serwisu internetowego.